×

Sernik na jogurtach greckich mojej koleżanki Marysi...taki pysznie "PUCHATY"

To niezwykle pyszny, a przede wszystkim P U C H A T Y serniczek.
Moja koleżanka Marysia przygotowuje go na herbatnikach, 
ja tym razem zrobiłam go na kruchym cieście i wierzcie mi: 
wyszedł równie pyszny

Składniki:
  • 4 jogurty greckie (po 400g)
  • 8 jajek
  • 1 szklanki cukru
  • 1 opak. cukru waniliowego
  • 3 budynie waniliowe
  • 1 szklanka oleju
  • 200 g herbatników
Dodatkowo:
  • Blacha o wymiarach 22/32 cm

Wykonanie:
Żółtka oddzielić białek, wsypać 1/2 szklanki cukru i cukier waniliowy. Utrzeć na kogel-mogel. Następnie dodać jogurty, wlać olej i wsypać budynie w proszku, wszystko wymieszać mikserem na wolnych obrotach. Z białek ubić pianę, dosypać 1/2 szklanki cukru i dodać do masy jogurtowej lekko mieszając szpatułką. Na dnie blachy o wymiarach 22x32 cm wyłożyć  herbatniki. Na herbatniki wylać masę jogurtową. Piekarnik nagrzać do temperatury 180 stopni i wstawić do niego ciasto na około 1 godzinę. Po upieczeniu ciasto pozostawić w piekarniku do wystygnięcia. Po wystygnięciu posypać cukrem pudrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger