×

Dzięki Tobie


Dzięki Tobie

- Dzięki Tobie
Czuję miłość prawdziwą i odwzajemnioną
Potrzebuję jej bez ustanku
Więc walczę wytrwale
Jej trud wydaje się słodki
A jarzmo jej lekkie i nieskomplikowane


- Dzięki Tobie
Czuję, że mogę wszystko
Że nie ma nic niemożliwego
Bo nasza miłość to nie zakochanie
Które przemija zapomniane
To nie uzależnienie
Które niszczy i zagłusza

- Dzięki Tobie
Miłość wypełnia me serce    
Jej język do mnie przemawia
Słyszę głos mówiący
"Jesteś na dobrej drodze,
Podążają nią i nie zbaczaj"
 
- Dzięki Tobie
Problemów nam nie zabranie
Na naszej wspólnej drodze
I ja nie pozostanę bez winy
Lecz nasza miłość wszystko zniesie
I wszystko przetrwać pomoże

- Dzięki Tobie
Patrzę na te wszystkie lata
Tyle czasu minęło
A ja czuję jak mocno mnie kochasz
Że czuwasz gdy zamykam oczy
I ja kocham Cię i kochać nie przestanę
Bo nasza miłość jest wieczna
I tak już pozostanie
 
Nie pozwólmy nikomu zabrać naszej miłości
W zawrotnym tempie przemijania
Bo ona jest tak potężna
Jak nasza siła przetrwania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger