×

Siła szczęścia

 

Siła szczęścia


Jest tak pięknie, 
Jak już całe lata nie było
Nie ma we mnie GNIEWU
Otacza mnie miłość

Czuję tak wielką radość bo
PRZYPOMNIAŁAM WRESZCIE SOBIE 
...co to szczęście

To moja siła wyrwała mnie z mroku
Jest tak kosmiczna
Że nie kryje się już za plecami 
i nie stoi WYCOFANA z boku
To moja siła
Uwolniła mnie od cierpienia, 
Od beznadziei, żałości
I wiary w istnienie przyszłości

Razem idziemy przez życie 
Nie ukrywając swej mocy skrycie
I nie potrzeba Nam nic więcej
Bo ja pragnę Jej najgoręcej

Złe życia rozdziały 
Zamknięte zostały
I tych łez też już nie ma
Które jak deszcz z oczu 
Zawsze kapały

Moja Siło, 
Przyjaciółko Od Serca
Oazo Spokoju
Przystani Mocy
Pani Cierpliwości
Aniele Wytrwałości
...bądź ze mną zawsze
Już na wieki wieków
By nic z tego, co było
Nigdy nie powróciło 
I mej WOLNOŚCI NIGDY NIE ZMĄCIŁO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger