×

Jaka jestem?



Jaka jestem?


Nie jestem już sobą
Nie potrafię, nie umiem
Nie funkcjonuję normalnie
Nie pamiętam co lubię

Jaka jestem?

Pogrążona wspomnieniami
Żyję marzeniami
Błogostanu wyobrażeniami
I zbliżającymi się wydarzeniami

Jaka jestem?

Żyję w pustkowiu słów
Gdzie szept mojego sumienia
Jawi się w świecie snów
Sprawia ból potworny
Chorobliwie niepokorny

Jaka jestem?

Szukam ukojenia w otchłani niezgłębionej
Od domu moich marzeń oddalonej
Szukam tego, co straciłam już dawno temu
Mojego prawdziwego ja, po temu

Jaka jestem?

Spytaj: Jaka nie chcę być?
I zamień moją pustkę
w przestrzeń wypełnioną szczęściem
Niech każdy zły dzień
Kończy się tylko głośnym westchnięciem
Zamień mój bezczas w zegar życia
Niech wszystkie szczyty będą znów do zdobycia
Po prostu bądź!

 12.12.2022

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger