×

Morskie humory


Morskie humory


Morze, moje morze
W jakim dziś jesteś kolorze?
Czy roześmiane, czy zagniewane
Powiedz, w którym otworzyć Cię edytorze.

Morze, moje morze
Widzę Cię w turkusowym kolorze
A więc jesteś w dobrym humorze
Każdy odwiedzić Cię może

Morze, moje morze
Odbijasz się w moim monitorze
Niebiańskim błękitem zachwycasz
Na horyzoncie chmury chwytasz

Morze, moje morze
Słony smak Twój, o boże
Kolor masz przeźroczysty
Jesteś jak dzieło wielkiego artysty

Morze, moje morze
Patrzę na Ciebie w pokorze
Śnieżnymi bałwanami nas witasz
Ogromem naszego strachu odpychasz

Morze, moje morze 
Z zielonym glonami jesteś w sporze
Oddychać trudno, kiedy wiatr w usta dmie
Nie chcę walczyć z żywiołem i leżeć na dnie

Morze, moje morze 
Kamienne otoczaki uderzasz w każdej porze
O piaszczysty brzeg obijają się Twe fale
Rozkrzyczane ptaki zagłuszając stale

Morze, moje morze
Śpiew fal słychać w każdym utworze
Jesteś rozszalałe, rozhulane, sztormowe
Granatem i błyskawicami rozzuchwalone

Statki, kutry, łodzie do portów zmykają
A odważni właśnie wtedy
...kamieni i bursztynów nad brzegiem szukają
             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger