×

Wołają mnie


Wołają mnie

Słyszę w oddali ich nieme głosy
Wołają mnie
Słyszę w oddali znane mi dźwięki
Choć są one tylko brzmieniem starej piosenki
Wołają mnie po imieniu
Chociaż nie widzę ich wyciągniętych rąk
Boję się
A jednak czuję... że są

Słyszę w oddali ich szepty
I trzepot szat na wietrze
Słyszę w oddali ich wołanie
Chociaż to tylko drżenie wiatru
Szepce mi do ucha
Bo wiatr to tylko posłaniec
Boję się
A jednak słucham... bo są

Słyszę w oddali ich krzyki
Wołają: „nie odchodź!”
Słyszę w oddali ich jęki
Chociaż to brzmi jak miauczenie kota
Skomlą bym została
Boję się
A jednak nie uciekam... gdyż są

... moi najbliżsi

Budzę się zlana potem
Na szczęście to był tylko zły sen...

21.11.2023

Ich pamięci: tacie, cioci Marysi, cioci Heli  i  albo wujkowi Edkowi, albo mojemu bratu Jasiowi, albo mamie Szymona... tej czwartej postaci nie widziałam, wiedziałam tylko że jest


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger