×

Na gdańskim jarmarku bożonarodzeniowym



Jarmark bożonarodzeniowy w Gdańsku

Udało nam się, znaleźliśmy troszkę czasu, by wyrwać się z tego sezonowego chaosu w pracy i pojechać do Gdańska. Praktycznie co roku w tym czasie odwiedzamy nasze ulubione miasto, by wziąć udział w Jarmarku Gdańskim. W tym roku ceny szokują , ale mimo to nie sposób burzyć tradycję  i nie spróbować grzańca z wina W tym roku zdecydowanie najlepszy - jak dla mnie - był... piernikowy. Wśród mnogości straganów najwięcej było tych ze szklanymi bombkami ręcznie wykonanymi. 





Kolejnym ważnym elementem jarmarku była pajda chleba ze smalcem i ogórkiem.




Ja szukałam mojego ulubionego punktu z owocami zatopionymi w czekoladzie...
i znalazłam oczywiści, a truskawki oblane mleczną czekoladą smakowały po prostu bosko.












Sielska kawka... też była!








...I pierniki, pierniki, pierniki... było ich mnóstwo i w różnych formach. 
Bez nich przecież nie byłoby świąt he he










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger