×

Znów jesteś ze mną



Znów jesteś ze mną*

Sama sobie jestem obca
W lustrze siebie nie poznaję
A Ty „znów jesteś ze mną...”
Lecz ja?  ...Lecz Ja nie chcę znać słów tej piosenki!

Ludzie ciągle powtarzają:
„Będzie lepiej”, „radę dasz”
Ale racji wciąż nie mają
Bo ja? ...Bo Ja „biję głową w mur na oślep”

„Wszędzie jesteś tylko gościem” 
A ja? ...A Ja stałam się inna 
Inna tak, nie jak „przedtem”?
I ta zmiana krzywdzi mnie ...Ciebie?

„Znów jesteś ze mną”
A ja wszystko niszczę
...nieświadomie
Tyle już straconych szans
Nie zmieni nic cofnięty czas

Uciekam z domu
„Słyszę kroki już na klatce,
Ty nie wrócisz za nim zasnę”
A ja? ...A Ja już na latarni widzę gwiazdy

Czy kiedyś zmienisz to?

23.03.2024

Wiersz zawiera fragmenty piosenki "Jesteś szalona"  zespołu Boys
 
*Dotyczy mojej drugiej "Jej"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger