×

Magia




Magia
 
Wiruje świat
A z nim wiruję ja
W tym stanie
Chcę jak najdłużej trwać
I choć głowa boli już
Nie zatrzymam się
Chcę wirować dalej tak
Odkrywać wciąż
Niedokończony świat
 
Kołuje świat
A z nim kołuję ja
Słońce ma rozpalonych
Rudbekii maść
Nie zatrzymam się
Chcę słyszeć skrzypiec
Boskie dźwięki
Tonąć w śpiewie słowika
Nie czuć samotności udręki

Kręci się świat
A z nim kręcę się ja
Zapachy wabią
Kolory magią tętnią
Nie zatrzymam się
Chcę szczęścia
Otworzyć niebiańskie bramy
Usłane zaklętymi
W dobro kwiatami
 
Krąży świat
A z nim krążę ja
Malwy cmokają
Różem błyśniętymi ustami
Nie zatrzymam się
Nie mam czasu
Jest muzyka, tańczę
Szaleńczo na snu scenie
W zieleni jak marzenie
 
Obracam się w kółko
Obraca się świat
W moim ogrodzie
Źródło szczęścia tryska
Nie zatrzymam się
Gdy cały nasz ogród
Śpiewem otwiera raj
Woła mnie Twoim głosem
Nie chcę by prysnął czar
 
Wiruje świat
A z nim wiruję ja
Dźwięki czule przemawiają
Powojniki ramionami mnie oplatają
Nie zatrzymam się
Bo muzyka wciąż gra
W tym stanie
Chcę jak najdłużej trwać
Władczyni mej przestrzeni
Pozwól mi szaleć
bez końca tak!
 

7.08.2024
Mojej Manii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger