×

Serniczek oreo bez pieczenia dla tych, którzy mówią, że nie umieją piec ciast - przepis mojej sąsiadki Kaludii


Mój Szymon przyzwyczajony do moich wyrośniętych wypieków, jak zobaczył 
to ciasto powiedział: "czemu takiej niskie"? Jednak, wierzcie mi, w tym ciasteczku nie chodzi o jego  rozmiar, ale o niebiański smak😋 Przepis ten dostałam od sąsiadki z mojej ulicy Klaudii Orłowskiej.

Serniczek Oreo


  SKŁADNIKI :  
  • 2 opakowania ciastek "Orito" z "Biedronki" (to odpowiednik ciastek "Oreo")
  • 2 serki mascarpone z "Biedronki"
  • 2 białe czekolady z "Biedronki"
  • 1/4 kostki masła 
  • świeże owoce lub suszone

   WYKONANIE:   
Ciastka wsypujemy do miski, rozkruszamy i zagniatamy z miękkim masłem tak długo, aż masa będzie niemal  jednolita. Czekolady rozpuszczamy w kąpieli wodnej i jeszcze ciepłą dodajemy do serka mascarpone cały czas energicznie mieszając. Masą z ciastek wykładamy małą tortownicę (tę okrągłą), a na to wykładamy masę serową. Wierzch możemy obsypać np. świeżymi owocami typu borówki, truskawki, jagody itp., albo jak na zdjęciu powyżej suszonymi owocami: morelami i żurawiną. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger