×

Zapraszamy do Zagrody Śledziowej... tu jest przepysznie :-)

Zwiedzając Swołowo nie sposób nie zajechać do położonego obok Starkowa, 
gdzie znajduje się Zagroda Śledziowa. Już od wejścia wita nas młody pełen wigoru chłopak, który zaprasza do DARMOWEGO zwiedzania muzeum śledzia oraz na degustację śledzia za 15 zł... a śledzik po prostu ... PRZEPYSZNY... jak mówi mój Szymon, a kto Go zna, to wie co mówi, przecież prawdziwy z Niego kucharz i niesamowity smakosz😄




 

Wita nas też pies i taki oto widok...



DEGUSTACJA.... uff... myślałam że stąd nie wyjdziemy😋
3 rodzaje śledzika podane naprawdę pięknie... tylko oglądać... żartowałam, 
trzeba koniecznie spróbować! Ja zakochałam się w tych z suszonymi pomidorami bazylią😋 A jeśli chodzi o Szymona, to na szczęście wyszliśmy tylko z jednym słoikiem śledzików (bo możecie je kupić oczywiście!), ale mój Pan zapowiedział, że wkrótce tu wrócimy😏


 

 

Możecie także zajrzeć do sklepiku, gdzie wśród torebek
 i koszulek można nabyć np. taką ceramikę.


 ...a teraz muzeum...


 

 

 

 

 

 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger