×

Ogórki kanapkowe Beatki... pięknie wyglądają w słoiku, a jak smakują...

Składniki:
  • 4 kg ogórków
  • 1/2 kg cebuli
  • papryka dla koloru (ja dałam duuuuużo, ponieważ miałam jej pod dostatkiem)
Ogórki umyć i pokroić ze skórą na grube 1,5 cm plastry (ja pokroiłam na 0,5 cm  i też się sprawdziły, ale można też pokroić wzdłuż przez całą długość ogórka).

Zalewa I:
  • 9 szklanek wody 
  • 1szklanka soli
Zagotować składniki zalewy, ostudzić i na 1 godz. zalać ogórki. Po godzinie ogórki wyjąć i poukładać do słoików , dodać cebulę i paprykę. Do każdego słoika dodać: po 1 łyżce gorczycy i po 4 ziarenka ziela angielskiego.

Zalewa II:
  • 7 szklanek wody
  • 3 szklanki octu 
  • 4szklanki cukru (1kg)
Zagotować składniki drugiej zalewy, ostudzić i zalać warzywa w słoikach. Zakręcamy słoiki i pasteryzujemy 5 min. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger