×

Już się smażą kotleciki z leśnych grzybów wg przepisu mojego taty



Już się smażą kotleciki z leśnych grzybów wg przepisu mojego taty


...czyli jak mąż mnie "uszczęśliwia" myśląc chyba,
 że ja nie mam co robić hi hi hi😀 ...ma po prostu bardzo ułatwione życie, wystarczy że wyjdzie do ogrody, czy pójdzie do naszego sadu...grzyby rosną wszędzie😉





  SKŁADNIKI:  

  • ½ kg grzybów leśnych
  • bułka tarta
  • 2 cebule
  • 2 jajka
  • 5 ząbków czosnku
  • Sól do smaku
  • Pieprz do smaku
  • Olej do smażenia

  WYKONANIE:  

Świeże, leśne grzyby oczyścić, opłukać, Obgotować przez 10 minut, odcedzić, osuszyć. Cebule obrać, pokroić w kostkę. Grzyby, bułkę tartą i cebulę oraz czosnek zemleć w maszynce do mięsa lub zblendować, dodać jajko i przyprawić. Masę dokładnie wymieszać, formować owalne kotlety, obtoczyć w tartej bułce. 
Smażyć na oleju.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger