×

Smutek

Smutek


Gdy patrzę w lustro 
Widzę siebie
Lecz gdzie blask w oczach
... znikł niepostrzeżenie
Przygaszonych oczu
martwe zostało spojrzenie

Smutek mnie tuli do snu
smutek głaszcze o świcie,
smutek już mnie nie opuszcza,
wdarł się podstępnie w me życie.

Gdy patrzę w lustro
Widzę twarz zmęczoną
Skrywaną pod maską cienia 
... zniechęconą
Nad sensem mojego
rozmyślam istnienia

Gdzie światło, co rozświetla mroki
Gdzie uśmiech, co chmury rozwiewa
Gdzie radość dnia codziennego
W duszy się smutek rozdziewa

Gdy patrzę w lustro
Widzę włosy blondem uśpione
Intensywnością rażą 
... ulubione
Mojego życia radości
Ciszą bronione

Lecz ja tę radość odzyskam
jakoś pozbędę się smutku
i szczęście ponownie odnajdę,
ból zakopię głęboko
... w zapomnienia ogródku

30.08.2022



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger