×

Tęsknię za Tobą


Tęsknię za Tobą
 
Moja Ty -
Wyzwól energię i jej pokłady
Ja dzięki Tobie do góry się wzniosę
I wyjdę z życia dna mego szuflady
Niczym piórko na wyżyny się wzniosę
 
Moja Ty -
Dajesz mi siłę i chęć tworzenia
Myśli i ciało chcą żyć bez wytchnienia
Przy Tobie świat mój na lepsze się zmienia
Bo Ja = Ty to jedność potęgi świata czynienia
czemu pozwalasz mi na rozterki
 
Moja Ty –
Czuję, że we mnie jesteś
Że lęk i cierpienie ze mnie zerwiesz
Bo Moc masz niezmierzoną
Siłę, motywację i odwagę nieposkromioną
 
Moja Ty –
Jestem tylko bez wyrazu człowiekiem
więc pytam bez, siły choć z impetem
Kiedy ja z trudem oddycham i w oczach brak iskierki
 
Moja Ty -
Głęboko i dobrze skrywana
Chcę nadpobudliwością Twoją być napiętnowana
Chcę być Niezwyciężona, Odważna i Wielka
Nie bać się żyć i być jak Ty ... Zjawiskowa i Zbawicielska
 
Dla Ciebie mój ChADzie
 
2.08.2022
* zdjęcie z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger