×

Przygarnęło mnie cierpienie



Przygarnęło mnie cierpienie

Przygarnęło mnie cierpienie
We mnie odnalazło swoje zalety
We mnie... tylko Smutek
Strach i Ból

Nie ma nikogo
Nie opuściły mnie tylko moje myśli
Dookoła pustka
Wszędzie nic
Drżeniem rąk trzymam skrawek... 
Sama nie wiem czego

Przygarnęło mnie cierpienie
I nie pozwala się wydostać 
We mnie... tylko Smutek
Strach i Ból 

Płaczę cicho
Zdradza mnie „Nie moja” twarz
Te oczy w których nie widać dna
Nie mogę iść 
Czy chcę tu być?

Przygarnęło mnie cierpienie
Obejmuje moją bez wyrazu twarz
We mnie... tylko Smutek
Strach i Ból 

Cierpienie jest zbyt wielkie
jak mur nieszczęścia
Co uśmiech z mych ust kradnie
A życie ?
Ono dziwne jest
Ono nijakie jest
Zaskakuje mnie co dnia 
Choć momentu brak

A ja...
Znam tylko cierpienia smak


5.04.2024

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger