×

Tylko TY... 12 lat razem


Tylko Ty...


Tylko Ty... możesz mnie prosić 
O co chcesz
O to, bym skradła sekundę z pełni księżyca
O to, byśmy uciekli razem na koniec świata
Gdzie blask słońca uczucie podsyca
Proś, bym cieszyła się Tobą do końca życia
Byśmy spędzili razem, romantycznie
Nasze wspólne lata 
Bez zegara, który w oddali wciąż tyka


Tylko Ty... możesz mnie prosić
O co chcesz
O to, by blask moich oczu był Twoją drogą
O to, byśmy kłamali razem, gdy wzrok
zawistnych będzie przestrogą
Proś, bym kolorami wabiła Cię co krok
Byśmy kochali się zawsze, szczerze 
By miłości tak silnej 
Nic nie mogło zawadzić 

Lecz nigdy nie proś, bym Cię zostawiła
Bym się od Ciebie... nazbyt oddaliła 
A ja nigdy nie poproszę 
Byś przestał się mną opiekować
Ja zawsze będę Ci za to dziękować
O cokolwiek poprosisz
Niech to pozostanie między nami
By wciąż było do poznania
Nieodkrytymi szlakami
Bo jesteś dla mnie pod ochroną
Najważniejszą i Najdroższą na świecie osobą!


12 lat razem... w Rowach


To już 12 lat jak się poznaliśmy. Czas tak szybko leci. 
Dziś wydaje się nam jakbyśmy znali się...  od niemal zawsze, a zatem co robiliśmy zanim do tego doszło?!  
To wyjątkowe popołudnie spędziliśmy w Rowach, gdzie piliśmy drinki w płomieniach zachodzącego słońca, ponieważ każda chwila jest WAŻNA i trzeba wierzyć, że nie ostatnia...































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sielskagosia , Blogger